استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته دخترم تاج سرم واسه پروفایل

پنجشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۰۴ ق.ظ

 

گالری عکس نوشته های تقدیمی و زیبا با موضوع دخترم تاج سرم مناسب برای پروفایل تلگرام و ...دانلود تصاویر و استیکرهای تلگرامی جذاب و دیدنی فقط با یک موضوع دختر من تاج سرمه

دخترم تاج سرم، عزیزترینم، به خود می‌بالم که فرزندی چون تو دارم
و از خدای خویش بیش از همیشه سپاسگزار وجود نازنینت هستم.
همیشه باش.
همینقدر نزدیک.
همینطور مهربان.
همین‌اندازه ستودنی…
ممکنه سال ها بگذره، من پیر شده باشم و تو بزرگ، اما چیزی که هیچ وقت تغییر نمی کنه عشق من نسبت به توئه دختر قشنگم
دخترم، لبخندت تمام خستگی های دنیا رو از بین می بره


دختر صورتی من!
تمام تلاشم در اینه که در زندگیت
منتظر معجزه ی نیروهای بیرونی نمونی؛
به نیروی درونی خودت اتکا کن!
ستون های شخصیتت رو انقدر محکم بساز
تا به آسونی فرو نریزی،
از درون قوی باش تا به در یوزگی عاطفی نیفتی
ومجبور نشی عشق و محبت و توجه رو
با ترحم ،گدایی کنی
باور کن خودت برای دوست داشتن خودت
کافی هستی

مادر تو شدن دلیل تولد من بود
عزیزمادر ،از تو ممنونم ، به خاطر زندگی دوباره ای که به من بخشیدی .از تو ممنونم که با تمام ضعف هایم ،دوستم داری .از تو ممنونم که بیش از همه ، بی حوصلگی هایم را میبینی ،ناراحتی هایم را لمس می کنی و با نگرانی هایم زندگی میکنی ،اما باز هم مرا از ته قلبت پذیرفته ای.
راستش را بخواهی ،خیلی وقت است که از ساختن تو دست کشیده ام و دارم خودم را می سازم و امید دارم که روزی ،تو برای ساختن خودت و دنیای خودت دست به کار شوی...
خدای من؛چی دیدی تو من که منو لایق مادریه این فرشته ی مهربونت کردی؟؟؟؟؟

دلم ضعف میروند برای دنیای مادری....
دنیاییکه متعلق به خودت نیستی،
همه جا حضور کسی را احساس میکنی که فقط آغوش تو آرامش میکند،،ودستهای تو هدایتش میکند،،وشیره جان توپرورشش
میدهد...مادر بودنم را دوست دارم...
چون به بودنم معنا میدهد

 

 

 

برای دیدن استیکر و یا تصاویر جدیدتر روی لینک زیر کلیک کنید

عکس نوشته دخترم دنیای منه برای پروفایل

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی