استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته دخترم دنیای منه برای پروفایل

پنجشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۹، ۰۹:۳۱ ق.ظ

 

عکس نوشته های زیبا جدید و عاشقانه ی دخترم دنیامه با کیفیت بالا مناسب برای پروفایل،دانلود جملات تصویری قشنگ و دیدنی در سال 96 فقط با موضوع دختر من دنیای من تقدیم به پدر مادر هایی که دوست دارن فرزندشون را حتی با یه عکس پروفایل ساده خوشحال کنند,میتوانید استیکرهای تلگرامی و سایر استاتوس ها و مطالب و تکست های کوتاه خود را به ما پیشنهاد دهید.

 

دخترم
میخواهم بـه خورشید بفهمانم
تو پر نورتری
تو زیبا تری
بـه دنیا بفهمانم تو برای من
از هر چیز دیگر مهم تری

دختر قشنگم جانم
خواب میبینم
دنیا مال من است
بیدار میشوم
تو تعبیرش میکنی
با چشمانت

آرزویم این است که دلت خوش باشد،
نرود لحظه ای از صورت ماهت لبخند،
نشود غصه دمی نزدیکت،
لحظه هایت همه زیبا باشند،
از خدا می خواهم که تو را سالم و خوشبخت بدارد

دخترم این دلنوشته از طرف مادر تو است.
می خواهم بدانی چقدر برایم با ارزشی و چه دیوانه وار دوستت دارم.
عشقی که مادر بعد از فرزند دار شدن در دلش نهفته دارد قابل مقایسه با هیچ عشقی نیست و لیلی و مجنون و شیرین و فرهاد ها نیز به پای او نمی رسند. این است عشقی افسانه ای که شاید مانندش را حتی در قصه ها نیز نتوان یافت.
با این تفاوت که تنها یک قصه و افسانه نیست. حقیقتی است محض که تنها مادران آن را می دانند و بس.
پس فرزندم این را بدان در زندگی کسی عاشق تو است که مهرش را پایانی ندارد و شورش را مثالی. آری... من مادر تو هستم و با بند بند وجودم تمنای عشقت را دارم

برای دختر گلم یه آسمون عشق میارم برای ناز اون چشاش سخاوت هدیه میارم دخترم تو دنیای منی

 

فقط اینو بدونید تو زندگی باید عاشق خانواده هامون باشیم هرچند دلخورمون میکنن و یه رفیق با این که کم پیدا میشه و هر چند مجازی پیدا کنیم که اگه یه وقتی باهاش دردودل کردی فقط به حرفات گوش بده و هیچی نگه و بعد با اطمینان بهت بگه تا تهش پشتتم و اگه هم رفیقت مجازی نبود بازم بغلت کنه و بگه مگه نمیدونی اشکات داغونم میکنه...خداااااااایا شکرت که این رفیق واقعی رو بهم دادی کسی که با تموم تضاد های اخلاقیمون و همه دلخوریا بازم نمیتونه بهت محل نده و پشتته تا ابد...(دخترم دنیامه)

دخترم؛ نوبت مدرسه رفتنت که شد، هم سن و سالهایت نوبت به نوبت مى آیند کنارت، اسمت را میپرسند.. شغل پدرت را؛ نشانى منزلت را، و در آخر میگویند: با من دوست میشوى؟ این انتخاب از آموختن الفبایت مهم تر است... جنسیت مهم نیست؛ اینکه انتخاب کنى و پاى انتخابت بمانى، برایم کافیست!

 تو داروخونه بودم دیدم یهنفر میانسال وارد شد روبه پیشخوان گفت اقا ببخشید پماد سیمان دارید اونطرف یکی باخنده ای معنی دار گفت سیمان چیه پماد ماسه اجر تیراهن هم داریم مرد میانسال گفت من کارگر ساختمونم دستام ترک خورده وقتی صورت دخترم زو نوازش میکنم ناراحت میشه ،، خنده رو لبای داروخونه چی خشک شد کمی رنگ عوض کرد بعد با احترام بهش پمادو داد معلوم بود تحت تاثیر احساس پاک اون کارگر قرار گرفته بود ،، زندگی تون شیرین ،،

 من : ﻣﻨﻮ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺭﯼ ﯾﺎ مامان تو ؟ دخترم: هَل دوتا بَبیی ژوونم من : ﺍﮔﻪ من ﺑﺮم ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ مامانت ﺑﺮﻩ ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ ﺗﻮ کجا میری ؟ دخترم : فلانسه من : خب ﯾﻌﻨﯽ ﺗﻮ مامان تو بیشتر ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺭﯼ دیگه توله. دخترم : ﻧﻪ من فلانسه لو دوج دالم. من : ﺍﮔﻪ من ﺑﺮﻡ ﻓﺮﺍﻧﺴہ مامانت ﺑﺮﻩ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﺗﻮ کجا میری ؟. دخترم : ﺁملیکا من : چرا ؟ دخترم : چون قبلا فلانسه لفتم دیجه من : توله ﺣﺎﻻ من ﻭ مامانت با ﻫﻢ ﺑﺮﯾﻢ ﻓﺮﺍﻧﺴہ ﺗﻮ کجا میری ؟ دخترم : مومونم همینجا من: عه چرا. دخترم: چون خَستَم تاجه از مسافلت اومدم دیجه

حتما از ادرس قرار داده شده در پایین بازدید بفرمایید

عکس نوشته دخترم تاج سرم واسه پروفایل

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی