استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته زن داداشم تولدت مبارک + متن

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۹، ۰۸:۲۶ ق.ظ

اسم زن داداش تو چیه؟عکس نوشته های زیبا با موضوع زن داداشم تولدت مبارک تصاویر متن دار زیبا برای تبریک تولد زن داداش همچنین معرفی استیکرهای تلگرامی متحرک و ثابت که فقط تولد زن داداش را تبریک میگه تزیین و طراحی کیک تولد های فانتزی و عروسکی با سلیقه و سفارش خود شما کافیست نام زن داداش خود را در قسمت نظرات سایت مرح کنید تا کیک تولد ان برایتان ارسال شود

 

عکس پروفایل تولد زن داداش جدید

 

زن داداش عزیزم تولدت مبارک

حالِ خوبِ خودت را
به هیچ اتفاق و شرایط و شخصی گره نزن!
بی واسطه خوب باش،
بی واسطه شادی کن و بی واسطه بخند . .
شک نکن؛
تو که خوب باشی؛
همه چیز خوب میشود. =)
بی واسطه خوشحال باشین معین جونم وزن داداش مهربونم دوستون دارم عزیزای من😍
ابجی جونم داداشی جونم همیشه بخندین از ته دل خوش باشین💃عشقتون تاابد پابرجا

زنداداش عزیزم معصومه جون:

تولد تنها بهانه‌ای است تا همه‌ کسانی که دوستت دارند
به تو یاد آوری کنند که تا چه اندازه برای هر کدام از آن‌ها ارزشمندی
به اندازه‌ تمام لحظه‌های زندگی شاد باشی عزیزم
❖❖✿✿✿❖❖

اگر نگهبان خوشبختی بودم تمام خوشبختی‌های جهان را
در یک چشم به هم زدن به تو می‌بخشیدم
چون سزاوار تمام خوبی‌ها هستی
وجودت صفا، صمیمیت و خوشی را به خانه‌ ما آورد
امیدوارم تو هم از بودن کنار ما حال خوبی داشته باشی
زن داداش گلم تولدت مبارک

زنداداش باید انقدر خوب باشد که باهاش بروی استخر ، بعد که دیدی تعطیل است ، بروین دوتایی شهر ِ کتاب و او برایت دو تا پیکسل ِ گیگیلی بخرد . تو هم بستنی مهمانش کنی . بعد هم بروین پارک پیاده روی .😉 باید انقدر با زنداداشت راحت باشی که ضد ِ آفتاب ِ سفید ِ خودت را بگذاری کنار و بروی ضد ِ آفتاب ِ کرم پودر دار ِ او را بگیری بزنی که مثل ِ ارواح نشوی . اصلا هم نباید حس کنی که راضی نیست و تعارف میکند و اینها .😊 زنداداش ِ خوب ، زنداداشی است که تا یک فیلم می آید بیرون ، سریع بپرد بخردش و به تو زنگ بزند بگوید من خریدم تو دیگه نخر !😎
باید انقدر دوستش داشته باشی که وقتی میهمانی دارد ، از صبحش بروی کمکش . نه چون مادرت گفته ، نه چون دلت سوخته ، نه چون حس میکنی وظیفه ات است ، فقط برای ِ اینکه دلت میخواهد یک روز ِ کامل خودتان دوتایی تنها باشین و هی حرف بزنید و حرف بزنید و حزف بزنید ...
باید انقدر برایت خواهر باشد که فقط بتوانی راز ِ دلت را به او بگویی
باید حتی در جمع بشینی روی ِ دسته ی ِ مبلش ، او دستش را حلقه کند دورش و تو هم محکم ماچش کنی . تا دیگران شک کنند که اینها خواهر شوهر - زنداداشن یا خواهر ِ
زنداداش من اینگونه است💗 سعی کنید زنداداشتون رو دوستش بدارید . باهاش خوب باشید . محبت کنید . فکر نکنید دزد ِ داداشتان است . شما که دوستش داشته باشید .اون بیشتر دوستتون خواهد داشت.

تولد بهترین زنداداش دنیام
بهترینم عاااااااشقتم تولدت مبارک

امسال شمع فوت کردنی آرزوهای جدیدتری داشتم برعکسه سالای دیگه که میگشتم آرزو پیدا کنم، عجیب تر و لذیذ تر از همیشه بود و البته هست، تصمیم های بزرگتر گرفتم مثلا تصمیم گرفتم بلند بلند بخندم ، دوست داشته بشم اصلا عاشق بشم تصمیم گرفتم به دیدن همه ی دوستام و اشناهام برم شادتر باشم و حسابی خودم باشم بدونه ترس از قضاوت شدن ، دلمو به دریا بزنم
ذوق و آرامش عجین شده بود تو تولد امسالم،برای سالم بودن خودم و اطرافیانم خداروشکر کردم، تصمیم گرفتم تلاش کنم بیشترین لذتو در کنار دوستای بامعرفتم و خونواده م ببرم و برای داشتنشون به شدت خرکیفم، ممنونم از همه ی اونایی که چه از رو مسئولیت تبریک گفتن و چه از ته دل و ممنونم از پنج تا از دوستام که حسابی غافلگیرم کردن درحالی که هیچ کجای ذهنم به تولد امسالم فکر نکرده بودم اونم سه بار، امسال رو جور دیگه ای دوس دارم اگه دوست جدیدی پیدا کنم ثانیه ها رو باهاش لذت میبرم و اگه دوستی از زندگیم رفت بدرقه اش میکنم و یه چیزی یه جایی خوندم : «به کسی که برایت نمی‌نویسد، مزاحمِ روزهایت نمی‌شود، درباره‌ات نمی‌‌خواند، مهم ترین تاریخ‌ های تو را حفظ نمی‌کند و زندگی‌ ات را پُر از کارهای شگفت‌ انگیز نمی‌کند، وابسته نشو...»
قشنگ بود بگذر و لذت گذشتنه لحظه های زندگی و حس کن

★تولد تولد تولدت مبارک★ ^_^ ❤زن داداش عزیزم ایشالا 10000000 ساله بشی نفسم❤️ ★

برات بهترینارو آرزو دارم ایشالا همیشه دلت شاد و لبت همیشه خندون باشه

 خب زن داداش مهربون و دلسوزم میدونم تولدت 29 امه اما متاسفانه نت ندارم گلم ♥ هخخ هیچ وقت خاطراتمونو فراموش نمیکنم مهربونم ♥♥تولدت مبارک ♥ یادت باشه اولین نفر خودم بودم :| سی ابان یادت نره :| تولدمه

 سلام..تولدت مبارک زن داداش خیلی خیلی خوووبم ..لیلای عزیزم بهترینه بهترینها برایت آرزومندم

وای وای تولده زن داداشمه  وایییییییییییی خاک توسرممم ببخشید نفسم تولدت مبارک

مهربون امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی *-*

زن داداش تولدت مبارک عکس جدید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی