استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته عشقم محمدامین دوستت دارم

جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۵:۳۶ ب.ظ

یک کار جدید زیبا و خاص دیگر در اردیبهشت سال 97 با موضوع عکس نوشته های تقدیمی محمدامین عزیزم تنها عشقم دوستت دارم mohamadamin dostat daram ، دانلود بهترین تصاویر و استیکرهای تلگرامی عاشقانه و قلبی درباره اسم محمدامین در مدل های مختلف بصورت لاتین و فارسی با کیفیت بالا به همراه متن و جملات کوتاه

عکس پروفایل محمدامین عزیزم دوستت دارم

 جان دلم تویی که روزهاست نمیدانم هستی یا رفته ای میدانم که دوستت داشته ام،دارم ،بی وسعت بی حدبی حصر جان دلم لبخند هایت را دوست داشته ام،دارم وآن برق عجیب چشمانت را من دوست داشتن را دوست داشته شدن را با تو کشف کردم من بغض هایم را خنده هایم را باتو فهمیدم درکشان کردم جان دلم... تمام دل تنگی هایم برای توست تمام باران های که درمن میبارد تمام افتاب های که در من طلوع می کند من هنوز،حالا،فردا ،از تو بیدارم و میان ادم ها در به در بدنبال عطرت راه میروم جان دلم برایم تمام نشده ای نخواهی شد

برای دریافت استیکر و تصاویر بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

استیکر

عکس پروفایل اسم محمدامین

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی