استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته پروفایل جلب توجه کردن

پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۲۲ ب.ظ

ما تو دوره‌ای زندگی می‌کنیم که با نادیده گرفتن کسی توجه‌اش رو جلب می‌کنیم... دانلود تصویرهای جمله دار آموزنده با موضوع جلب توجه واسه پروفایل،

جمله عکسهایی با نکته های فوق العاده و تصاویر تیکه دار امروزی با عنوان زیبایی فقط جلب توجه میکنه مخصوص متن پروفایل.


اگر زنی

بتواند با صورت یا حتی

کلام و اندیشه اش

آدم ها را جذب کند

قطعا به برهنه شدن

متوسل نمی شود!

عریان شدن

ساده ترین روش برای

جلب توجه دیگران است...



دختری که

سرش به تنش بی ارزه

هیچوقت

واسه جلب توجه از تنش مایه نمیذاره.


****************


زیبایی فقط جلب توجه میکنه...

اون چیزی که قلبو تسخیر میکنه

شخصیته...


****************


برای جلب توجه کسی نجنگ

اگه براش واقعا اهمیت داشتی

نیازی نبود که بجنگی



خواهر خوشگلم

غصه نخور

مردها همه شان بچه اند...

پسربچه هاى تخسى که از سر لجبازى، تو را می‌آزارند!

به دنبال جلب توجه اند، توجهى نبینند،باز میگردنند!

اشک‌هایت را پاک کن و به شیطنتِشان لبخند بزن!


****************


دوستی میگفت

کاش بعد از تمام شدن رابطه ها

به جای پس فرستادن کادوها یادگاری ها

دل های جامانده را دودستی پس میدادیم

کاش خاطراتمان را در صندوقچه خاک خورده رابطه میگذاشتیم و داد میزدیم اهای عشق جان خاطراتت راببر به سلامت

کاش بعد از رابطه به جای تیکه و فحش و دری وری حقیقت ها بگوییم مثلا بگوییم فلانی تو خیلی مهربان بودی اما دل من را دختری برد که آرایشش از تو غلیظ تر بود یا پسری توجه مرا جلب کرد که آهن پاره ی شاسی بلند زیر پایش بود. 

کاش...

کاش تمام شدنی ها را از اول شروع نکنیم...


****************


به من آرام بگو دوستت دارم!

در گوشم بگو، نمیخواهم هیچ کسی صدایت را بشنود!

نمیخواهم برایم بنویسی!

نمیخوام اسمم را روی پروفایلت قرار دهی!

میدانم دوستم داری! چه نیازی به جلب توجه سودجویان است؟!

همیشه چیزهایی که دوست داشتم از دست دادم! از دست دادن تو مرا تمام میکند... بگذار عشق من و تو بین خودمان بماند..بگذار چشمان افسانه ایت همیشه برای خودم بماند... من به خودم قول داده ام،که همیشه و همه جا با تو باشم؛ فاصله مهم نیست! دوستت دارم، دوستم داری و این برای من کافیست.


**************** 


‏گاهی بهترین راه

برای جلب توجه کسی

این است که از توجه کردن به او

دست بکشید...


****************


من دختری نبودم که توجه هر پسری رو جلب کنم، اما دختری بودم که توجه اونو جلب کردم، و واسه من همین یه دنیا ارزش داره


****************


گاهی بهترین راه برای جلب توجه کسی این است که از دادن خودت به آنها دست بکشی.



کبودی زیر چشمام، 

زخماى روی دستام دیگه تکرارى شده،

از قیافم  توی آیینه حالم به هم می خوره،

شاید لبخند مصنوعی زیاد جلب توجه نکنه اما...

اما چشاى خالى از احساسم چى؟ 

من دیگه خودمم رو نمیشناسم،

تو بین این آدماى ماسک زده گم شدم،

تو شلوغی شهر گم شدم،

هرروز بیشتر از دیروز می خندم

 کمتر از هفته ی پیش چشام خیس میشه،

مثه یه تیکه سنگ سخت شدم،

نه خنده هام واقعین نه خودم،

همه چیز فِیک...


بیشتر بخوانید...

استیکر

عکس نوشته توجه کردن + متن پروفایل

عکس نوشته بی توجهی همراه متن


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی