استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته پروفایل خودت برو

چهارشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۴۲ ب.ظ

ولی هر موقع حس کردین حس بدی میدین به طرفتون یا اینکه علاقه‌ای نشون نمیده به حرف زدن، خودتون برین، اینجوری خیلی کمتر ضربه میخورین تا اینکه اون خودش بره... تصویرهای نوشته دار آموزنده ی بی نظیر و جمله عکس های تیکه دار فوق العاده زیبا با عنوان خودت برو برای پروفایل،

تکست های غمگین و عکسهای معنادار با موضوع خودت برو واسه متن پروفایل.


وقتی حس کردی جایی

اضافه هستی خودت برو

اجازه راهی کردنت رو به کسی نده


********************


یه دوستی داشتم میگفت

رفیقت رفیق جدید پیدا کرد

خودت برو تا حرمتت نشکنه

حکایت خیلیامونه!



تو مدت‌هاست مرا دوست نداری!

رو به رویم نشسته ای،

اما رفته ای...

بی آنکه چمدانت را بسته باشی:)

بی آنکه خداحافظی کنی:)

یا برایم دست تکان بدهی...

حرفی نمانده برای گفتن:)

شعری نمانده که بخوانیم:)

حوصله ای نمانده که از آن سر برویم...

تو مدت هاست دوستم نداری...:)

نگاهت را ندزد!

خودم چمدانت را میبندم...

اشک هایم را تا میکنم،

میگذارم لای لباس هایت...

تکه ای از من

 به درد روز های دلتنگی ات میخورد...

فرار میکنم

 از قتل عام بغض ها...:)

میروم خودم را به خواب میزنم...:)

چمدانت را بردار:)

خداحافظی ات را بنویس...:)

بعد خودت را بردار:)

آغوشت را بردار:)

زندگی ام را بردار:)

برو...

بیدار می شوم

 که دست خطت را بغل کنم!

"عزیزم خداحافظ:)

دست هایم را جا میگذارم

 برای تو...

برای روزهایی که نیستم

 اشک هایت را پاک کنم"

تو مدت هاست مرا دوست نداری...:)

چمدانت را باز کن!

لباس هایت جیغ میکشند،

اشک هایم خودکشی دسته جمعی کرده اند:)

و تو...

دستی نداری

تا جنازه هایشان را به گور بسپاری...:)

(اهورا فروزان)


********************


کشیدمش کنار و گفتم: بشین تا صبح گریه کن داد بزن

ولی بغض نکن من تموم زندگیمو بغض کردم...

اگه گریه نکنی اگه خودت رو خالی نکنی هیچی تموم نمیشه؛

فقط از یه رابطه دو نفره تو میمونی و اون میره توام برو !

با سر حرف هام رو تایید کرد ولی هنوز بغض داشت...


********************


با عصبانیت برگشت و گفت

چرا دنبالم میای؟! با بغض گفتم

آخه خودت گفتی برو دنبال زندگیت...😔



هروقت احساس کردی به زور داره جوابتو میده و همش بهونه میاره که پیشت نیاد

بدون تو دیگه مردی واسش

پس خودت برو تا بیرونت نکرده😔


********************


خودت برو

قبل از اینکه راهیت کُنن...


بیشتر بخوانید...

استیکر

عکس نوشته دنبال قلبت برو برای پروفایل


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی