استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته پروفایل عمرم سراومد

پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۳۸ ب.ظ

در انتظار تو نشستم و سرآمد عمر، دگر چه داری از این بیش انتظار از من؟... انواع تصویرهای جمله دار درخواستی فاز سنگین و معنادار با عنوان عمرم تموم شد / عمرم رفت برای پروفایل،

دانلود جمله عکسهای غمگین سفارشی با موضوع عمرم سر اومد واسه پروفایل.


یک عمر برای

پیدا کردن کسی که درکت کند

تو را همانگونه که هستی بپذیرد...

انتظار میکشی و عاقبت میفهمی

که او از همان ابتدا خودت بوده ای...



اونایی که برای داشتن روزهای شاد

منتظر یه معجزه ان

هیچ وقت شاد نمیشن

اما موفق میشن رکورد

انتظار تا آخر عمر رو بشکنن.



و تو هم روزی پیر میشوی

اما من

پیرتر از این نخواهم شد

در لحظه ای از عمرم متوقف شدم

منتظرم بیایی

و از برابر من بگذری...



به هر که خواست مرا سرزنش کند

گفتم:

که عشق عزیزترین اشتباه

عمرم بود.



تو این اتاق...

تنگ و دلگیرم

تا باقی عمرم یه جور سرشه...

من ار خودم فاصله می گیرم

دیوار هی نزدیکتر می شه...!



گفتی که رفته رفته

چو عمر آیمت به سر

عمرم زِ دیر آمدنت

رفته رفته رفت...



آن‌که یک عُمر به شُوقِ تو در این کوچه نِشَست

حال وقتی به لبِ پنجره می‌آیی نیست...

(فاضل نظری)



در آرزوی تو عمر بردم شب و روز...

عمر همه رفت و آرزوی تو نرفت



عمرم

در آرزو شد و

در انتظار هم...

(خاقانی)



سخت‌ترین فعلی که برایت به سادگی صرف کردم عمرم بود...!



بهارها که زِ عمرم

گذشت و بی‌تو گذشت

چه بود غیر خزان‌ها

اگر بهار تویی...!

(سیمین بهبهانی)



ثانیه هایم به شمارش تعداد نفسهایم میگذرد!

دقایقم برای رسیدن به ساعت ها!

و ساعتها برای روز شدن!

روزها،نفس هایم را، به زور و فقط برای بستن دهن اطرافیانم میکشم!

شب ها! از بس می اندیشم، که خواب اولویتش را برایم از دست میدهد!

هفته هایم برای دیدن جمعه،

و جمعه هایم با اندیشه ی شنبه‌ی بعد سپری میشود!

بهارم را، در اندیشه و آرزوی تابستان به سر میبرم!

و در تابستان حسرت بهار را میخورم!

پاییزم را با ترس فرا رسیدن زمستان به پایان میبرم!

و زمستانم به امید سال نو!

سالهایم برای رسیدن سال بعد سیاه میشود!

و عمرم میگذرد!

ای هیچ برای هیچ به هیچ مپیچ...


بیشتر بخوانید...

استیکر

عکس نوشته گذر عمر با تکست های کوتاه


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی