استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته پروفایل مأیوس نباش

سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۲۷ ب.ظ

دعا کن خدا کاری کند تمام شود یأس جای مانده از غم‌ها در انتهای دلهایمان! همانجا که هیچکس را توان دیدن نیست جز او، دعا کن خدا کاری کند و باور کن دیگر از دست کسی کاری ساخته نیست... (حاتمه ابراهیم زاده)... تصویرهای نوشته دار آموزنده بسیار زیبا، تصاویر و تکست های معنادار شاعرانه با موضوع یأس و ناامیدی واسه متن پروفایل،

دانلود جمله عکسهای نکته دار خیلی خاص، بهترین یادداشت های تصویری فوق العاده زیبا و متنهای قشنگ ادبی با عنوان داشتن یاس / مایوس بودن برای پروفایل.


مأیوس نباش

من امیدم را در یأس یافتم

مهتابم را در شب

عشقم را در سال بد یافتم

و هنگامی که داشتم خاکستر میشد

گر گرفتم...



اگر به جای محبتی که به کسی کردی

از او بی مهری دیدی

مایوس نشو

چون برگشت آن محبت را

از شخص دیگری

در رابطه با موضوع دیگری

خواهی گرفت...

شک نکن...

این یک قانون است

که هر انرژی مثبت و کار نیک

پاسخ داده میشود

تو فقط خوب باش و خوب بمان!



از اکنونِ خویش بیزارم

خیال می کنم اتفاق ها

همیشه جای دیگری می افتند

و من از دایره ی حادثه ها بیرونم

فکر می کنم این دلشوره های سراسر یأس

چنان از خاصیتم کاسته اند

که به چیزی شبیه اسباب و اثاثیه تبدیل شدم

من،

این منِ بی تو

سردرگم و گیج

از حضورِ کسالت بار در آینه ها

و از این که فرقی با دیوار نداشته باشم،

می ترسم

باید اندازه ی داشتنت

پر بردارم

لبِ ارتفاع تازه ای بنشینم

و برای سقوط روی دشتِ دامنت

بال بدوزم

(رسول ادهمی)



کوچه های بن بست

همان خیابانهای غمگینی هستند

که از رسیدن به تو مایوس شده اند...


بیشتر بخوانید...

استیکر

عکس نوشته ناامیدی ممنوع + متن پروفایل

عکس نوشته خدایا امید هیچکس را ناامید نکن برای پروفایل


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی