استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته پروفایل گرم بودن با دیگران

چهارشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۲۴ ب.ظ

بعضی وقت‌ها همین که با بعضی‌ها مثل قبل گرم نباشی بزرگترین انتقام است، نیازی به فحش و دعوا نیست...! تکست های بی نظیر معنادار، عکس و شعرهای احساسی، جمله های تصویری ویژه راجع به خونگرم بودن برای پروفایل،

مجموعه ای از انواع تصاویر به روز درباره گرم بودن با آدم ها، تصویرهای نوشته دار و متن های ناب احساسی و شاد با موضوع رفتار گرم / گرم حرف زدن مخصوص متن پروفایل.


شهامت میخواهد

سرد باشی اما

گرم لبخند بزنی



همیشه در خیال من

زِ شعله گرمتر تویی

چه گرم دوست دارمت



تو رو دوست دارم

چون یک خانه‌ی کاهگلی

دورافتاده و کوچک

اما گرم...



می‌گویند هربار کسی را گرم در آغوش می‌گیریم

یک روز به عمرمان اضافه می‌شود

پس «لطفاً مرا بغل کن»



باارزش‌ترین چیزی که زندگی میتونه بهت بده

یه دل گرم و مطمئنه



خودت رو دودستی بسپار

به دست‌های گرم خدا



بهترین آدمای زندگی آنهایند

که وقتی کنارشان بنشینی

چایت سرد می‌شود و دلت گرم...



نگاهم کن

مثل نگاه خورشید به زمین، گرم

ثبتش با من...



سرد است دنیایم

ولی با تو قطب هم اگر باشم

دلم گرم است



بگذارید مردم به وضوح متوجه شوند

که هر زمانی که انسان دیگری را تهدید می‌کنند،

تحقیر می‌کنند،

بی‌مورد می‌رنجانند،

بر او غلبه می‌کنند و یا بی‌توجهی می‌کنند،

نیرویی خواهند شد برای ایجاد آسیب‌های روانی در وی...!



و بگذارید مردم بدانند که هر فردی که مهربان است،

کمک‌رسان است،

معقول است،

مشتاق و خون‌گرم است،

نیرویی برای درمان آسیب‌های روانی محسوب می‌شود، هرچند این نیرو کوچک باشد...

(آبراهام مازلو)



درست عین زندگی

شلوغ و گرم و روشنی

من چشم وا کردم و تو افتادی بین زندگیم...



دل را نگاه گرم تو دیوانه می‌کند...!



کسی که کنارت نمیتونه بمونه

حتی اگه خودتم آتیش بزنی گرم نمیشه...


بیشتر بخوانید...

استیکر

عکس نوشته خوش اخلاقی + متن پروفایل


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی