استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس نوشته پروفایل گوش دادن به حرف

شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۳۷ ب.ظ

روح دهد مهر تو بر جان جمال دل من، گوش دهد یر سخنان تا بدهد جان دلم... تصویرهای نوشته دار جالب و استاتوس های احساسی و آرام کننده با موضوع گوش دادن برای پروفایل،

مجموعه عالی از عکسهای ناب شاعرانه درباره گوش دادن به صحبت های یک نفر و متن بی نظیر خیلی زیبا با عنوان گوش بده واسه متن پروفایل.

گفتم بگو...!

سکوت کرد و رفت

و من هنوز گوش میکنم...

(قیصر امین‌پور)



کاش بودی که مرا درک کنی...

که به حرف دل من گوش کنی...

لحظه‌ای!

ثانیه‌ای!

باشی تو

و سپس باز مرا ترک کنی!



گوش بده به صدای قلبم

تک تک ضربانش برای تو میزنه...



گوش به حرف‌های عاشقانه دادن

چه کسی گفته است استراق سمع است...



گوش کنم، حس کنم هنوز اینجایی، نه تنهایی نمیشه



وقتی داری حرف میزنی فقط به تو گوش میکنم



تا حالا شده یک ویس یک دقیقه‌ای رو یک ساعت گوش بدی؟!



شنیدن بعضی حرف‌ها دل میخواد نه گوش...



پا به پای تو میام هرجا بری

گوش به حرف تو میدم هرچی بگی...



با کسی باشید که از بودن با شما احساس افتخار کند

با تو بخنده...

به تو گوش بده...

تو را بفهمه...

کسی که درست رفتار کنه...

شما رو در اولویت قرار بده...



خوشبختی داشتن کسیه که ساعت 2 نصفه شب یه جوری به حرفات گوش میده انگار 2 ظهره...



بیشتر بخوانید...

استیکر

عکس نوشته دختر حرف گوش کن برای پروفایل


نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی