استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پروفایل با متن درباره پدری فوت شده

جمعه, ۲۸ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۴۳ ق.ظ

در این مطلب عکس نوشته ها و جملات تصویری و متن دار غمگین را درباره پدر فوت شده پدرانی که چند سال هست آسمانی شده اند و دیگر در بین ما نیستند را شاهد هستید استاتوس با جملات کوتاه و گریه دار درمورد پدری که مورد ویژه بابایی که دیگر در جمع خانواده نیست که میتوانید از استاتوس و مطالب این آلبوم برای تسلیت فوت پدر در شبکه های اجتماعی مختلف استفاده کنید

تقدیم به دوستی که تازگیا باهاش دوست شدم و متاسفانه تازگیا با خبر شدم پدرش دو سال پیش فوت کرده حدودا بچه بوده سوم راهنمایی خدا صبرش بده و همه ی پدرا رو برای همه نگه داره لطفا برای پدر دوستی که واقعا مهربانه یه فاتحه بخونید

 

 خدا قرین رحمتشون کنه همدرد هستیم.اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم

 

 یک زمان در خواب غفلت زیستیم/در کنار ما پدر بیدار بود /تا که از خواب گران برخاستیم/ناگهان دیدیم پدر در خواب بود.{متاسفانه پدر دوستم چند روز قبل فوت شدن و من تازه با خبر شدم که این اتفاق افتاده.لطفا برای شادی روحشون فاتحه بخونین یا صلوات بفرستین.بازگشت همه به سوی اوست}

 

 وقتی به عبادت خدا روی آوردی سعی کن نزدیک ونزدیکتر شوی...شیطان از کوچکترین فرصت استفاده میکند تا این فاصله را بیشتر کند...چون قسم خورده ی این کار است

عکس و متن پدر آسمانی

 خدا رحمتشون کنه،خوش به سعادتشون که روحشان در بهشت برین همنشین دو شهیدشان است

 

 پدر یعنى تپش در قلب خانه ! پدر یعنى تسلط بر زمانه . پدر احساس خوب تکیه برکوه . پدر یعنى تسلى وقت اندوه. پدر یعنى زمن نام و نشانه ، پدر یعنی فدا گردیده ی افراد خانه ، پدر یعنی غرور و مستی من . پدر یعنی تمام هستی من.

 

 سلام . خدا رحمت کنه امواته شما رو دوستان گرامی .. ممنونم ازت .. با سپاس فراوان ... التماس دعا

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی