استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عکس پسر های خوشتیپ قزوینی

جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۶:۳۱ ب.ظ

اسامی با گالری عکس های جدید از پسرهای زیبا و خوش پوش در قزوین مجموعه تصاویر جذاب و دیدنی از مدلینگ های جوان و نوجوان با استایل های جالب در قزوین مردان خوش اندام قزوینی

 روزی با پسری آشناشدم که پادشاه قهرمان غصه ها هونگ قهرمان شد به او گفتم تو زیبایی مرد زیبای من می خواهم دربارانی که باعشق می بارد با تو قدم بزنم درجوابم گفت قماربازی هستم سلطنتی که به خاطرت شرط می بندم در عصر انسان ها

برای مشاهده ی ادامه تصاویر روی لینک زیر کلیک کنید

عکس پسر ایرانی خوشتیپ

  • ب قران من از این پسر تَرَم

  • قبل از چند دقیقه پیش یه مغازه بستنی فروشی رفتم بستنی بخرم دو تا پسر دیدم اینقد استرس ازشون گرفتم جونم به لبم رسید بعد که بیرون اومدم یه مغازه سوپرمارکت جنب بستنی فروشی یه پسر منو دید ....عاشقم شد از چشماش فهمیدم عاشقمه ولی نتونستنم بهاش رابطه برقرار بکنم نمیتونم بهش اعتماد بکنم الآن در هر لحظه و ثانیه فیلمش تصویرش تو ذهنم مرور میشه بدجور حالتم حالت عجیبی میشه و یقین دارم اگه بهش کون بدم آزاد میشم از این مرگ
  • من خیلی زور زدم که یه پسر مثل بقیه پسرا بشم نتونستم آخرش تسلیم شدم که من برده پسرا هستم