استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

عید میلاد سعید حبیبی

پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۵۳ ق.ظ

 

سعید صور عید میلاد جدیدة والعبارات لصدیقک، رغبات عید میلاد لصدیق

الیوم یوم میلادک والکل فرحان علشانک ومن صمیم قلبی أدعیلک.. ربی یخلیک ویطول عمرک.

 

 

امروز روز تولد شما و تمام شادی قلب شماست و از شما می پرسم .. پروردگار من، شما و سن شما را نجات می دهید.

غنوا لحبیبی وقدموا له التهانی فی عید میلاده عساها 100 عام.. أفرح حبیبی وأطلب أغلى الأمانی.. اللیلة یا عمری تنادیک الأحلام.

بخاطر عاشق من بمانید و به او تولد 100 ساله تبریک بگویم .. مبارک عشق من و از خواسته های ارزشمندتر تقاضا کنید .. امشب، ای امیدان رویاها.

 

 

  • خدمتگذار شما
    تشکر میکنم از شما که طرح های تبریک و غیره درست میکنید دستتون درد نکنه. دوست داشتم تشکر بکنم از شما و ترجمه صحیح کلمات عربی رو نیز بنویسم اگه دوست داشتید که متنی رو ترجمه بکنم من در خدمتم با آرزوی موفقیت برای شما*** ---و اما ترجمه جملات عربی--- ﺍﻟﯿﻮﻡ ﯾﻮﻡ ﻣﯿﻼ‌ﺩﮎ ﻭﺍﻟﮑﻞ ﻓﺮﺣﺎﻥ ﻋﻠﺸﺎﻧﮏ ﻭﻣﻦ ﺻﻤﯿﻢ ﻗﻠﺒﯽ ﺃﺩﻋﯿﻠﮏ.. ﺭﺑﯽ ﯾﺨﻠﯿﮏ ﻭﯾﻄﻮﻝ ﻋﻤﺮﮎ// تصحیح ترجمه : امروز روز ولادتته و همه بخاطرت خوشحالن و از اعماق قلبم برات دعا میکنم.. خداوند پشت و پناهت باشه و عمرت را طولانی بکند. ﻏﻨﻮﺍ ﻟﺤﺒﯿﺒﯽ ﻭﻗﺪﻣﻮﺍ ﻟﻪ ﺍﻟﺘﻬﺎﻧﯽ ﻓﯽ ﻋﯿﺪ ﻣﯿﻼ‌ﺩﻩ ﻋﺴﺎﻫﺎ 100 ﻋﺎﻡ.. ﺃﻓﺮﺡ ﺣﺒﯿﺒﯽ ﻭﺃﻃﻠﺐ ﺃﻏﻠﻰ ﺍﻷ‌ﻣﺎﻧﯽ.. ﺍﻟﻠﯿﻠﺔ ﯾﺎ ﻋﻤﺮﯼ ﺗﻨﺎﺩﯾﮏ ﺍﻷ‌ﺣﻼ‌ﻡ// تصحیح ترجمه: برای محبوبم آواز بخونید و بهش تبریک بگید در روز تولدش ای کاش 100 سال و بیشتر بشه این خوشی و شادی.ای محبوبم شادی بکن و طلب بکن آرزوهای گرانبها و ارزشمند که داری.امشب ای عمر من (ای زندگی من ) آرزوها صدایت می کنند.  
  • سالگرہ مبارک

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی