استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

متن زیبا و کوتاه درباره امروز تولدمه

دوشنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۰۷:۲۷ ب.ظ

وقتی که روز آدم سر میرسه، اون دوست داره هیجانش رو به همه نشون بده و بگه که چقدر از اینکه تولدشه خوشحاله. اون توی استوری هاش، توی گروه هاش و هر جا که بتونه پیام میذاره و میگه امروز تولدمه تا خوشحالی خودش رو بروز بده. اما در کنار این آدمای خوشحال، یه دسته از آدما هم هستن که اونقدر غم دیدن که تولد براشون معنایی نداره.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی کوتاه و زیبا درباره امروز تولدمه تهیه کردیم. اگه روز تولدتونه و میخواین حس تون رو توی این روز با بقیه به اشتراک بذارین، میتونید از این متن ها استفاده کنید. همراه ما باشید.

 

جملات در مورد امروز تولدمه

امروز تولدمه و یه حس و حال دیگه دارم، همش به خودم میگم توی یه روز مثل همین امروز من یه نی نی فسقلی بودم، یه جینگولی ناز که  بلند بلند گریه می کرد اما الان تبدیل به اینی شدم که هستم. چه قشنگه زندگی کردن توی این دنیا آخه هر سال میتونی سالگرد به دنیا اومدنت، درست همون موقع ای که یه فسقلی ناز بودی و به این دنیا اومدی رو جشن بگیری. به نظرم همه باید برای خودشون جشن تولد بگیرن چون اینجوری بیشتر شادترن و بیشتر از زندگی لذت میبرن.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

روز تولد یه روز مختص شادی و هیجانه و به نظرم توی این روز آدم باید کل غم و ناراحتی هاش رو فراموش کنه و دل بده به زندگی و لذت هایی که همیشه می خواست تجربه کنه. خدا برای هر آدمی یه روزی برای شادی هاش در نظر گرفته که به نظرم این روز همون روز تولد هست. خب حالا که اینطوره من کلا هر چی اتفاق تا الان توی زندگیم افتاده بود و هر چی که باعث ناراحتی هام شده بود رو فراموش میکنم و برای خودم یه تولد قشنگ که تا همیشه یادم باشه رو میگیرم و در اون کل دوستام رو دعوت میکنم تا اون شادی و هیجان چندین برابر بیشتر بشه.

 

تولدم مبارک. توی سالی که گذشت، تجربه های تلخ و شیرین زیادی به دست آوردم، با خیلی ها دوست شدم و خیلی ها رو هم از زندگیم بیرون کردم، خیلی چیزا یاد گرفتم، خیلی عادات قشنگی در خودم به وجود آوردم و خیلی از عادات بدم رو به فراموشی سپردم اما آدم تا وقتی که زنده است باید به همین روال ادامه بده و من برای سال جدیدی زندگیم دوباره قصد دارم همه این کارها رو از نو شروع کنم. دوستای جدید انتخاب کنم، علف های هرز زندگیم رو بچینم، به سراغ یادگیری چیزایی که دوستشون دارم برم، عادات بدم رو فراموش کنم و عادت های خوبو جایگزین اونها کنم، اینجوری حس میکنم هر ساله وقتی که تولدم میشه درست مثل الان پر از انرژی مثبتم چون یه سال مفید داشتم.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

تولدم رو به خودم تبریک میگم و میخوام به خودم بگم که آهایی تویی که الان تولدته، سال قبل و حتی سال های قبلتر رو به یاد داری؟ یادت میاد چقدر سختی کشیدی؟ چقدر تلاش کردی و عرق ریختی تا زندگیت ساخته بشه؟ تا به هدف هات برسی؟ باید همینطور ادامه بدی، باید همینطور بدون ترس به دل هدف هات بزنی و براشون تلاش کنی تا زندگیت همونطور که همیشه میخواستی ساخته بشه. تو میتوین سر جات بشینی و هیچ کاری نکنی اما یادت باشه دیگه روزای تولدت مثل امروز برات خاص نخواهند بود چون آدما توی روزهای تولدشون معمولا نتیجه گیری میکنن که چه دستاوردهایی در سالی که از عمرشون گذشت داشتن اما تویی که هیچ دستاوردی نداشتی روزای تولدت برات چندان خاص و منحصر به فرد نخواهند بود.

 

امروز تولدمه، نه از کسی توقع دارم که برای تبریک تولدم به سراغم بیاد و نه از کسی توقعی دارم که برام کادویی تولد بخره. یادم میاد از همون اول زندگی به خودم تکیه کردم، به خودم متکی بودم، توی کوچکترین و بزرگترین اتفاقات زندگیم روی خودم حساب باز کردم، پس توی این اتفاق شیرین هم فقط روی خودم حساب باز میکنم. تبریک تولدی که منتظرم بقیه بیان بهم بگن رو خودم به خودم میگم، کادوی تولدی که قراره دیگران برای بیارن رو خودم برای خودم میگیرم و حتی جشنی که قراره دیگران برای من بگیرن رو خودم برای خودم برگزار میکنم. حس میکنم اینجوری خیلی قشنگه، وقتی آدم با خودش حال کنه، اون موقع دیگه روی هیچ کسی حساب باز نمیکنه و از خدا متشکرم که سال به سال که از تولدای مختلفم میگذره، من توی حساب باز کردن روی خودم قوی تر میشم. خدایا شکرت.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

قشنگ ترین روز دنیا هم سر رسید، امروز تولدمه. مگه از این قشنگ تر هم سراغ داریم؟ یه روز خاص که یه آدم خاص توش متولد شده قشنگ ترین روز دنیا به شمار میاد. حالا منتظرم تا تک تک تون به صف بشید و برای تبریک تولدم یکی یکی به سراغم بیاین. فقط یادتون باشه که توی صف جا نزنین، نوبت به همتون میرسه و همتون میتونین اون جمله رو به من بگید. راستی، اونایی که کادو تولد گرفتن رو از زودتر از بقیه جواب میدم پس یاالله برین کادوهای قشنگ و خاص تون رو آماده کنید تا زودتر بتونید پیشم بیاین و تولدمو تبریک بگین.

 

امروز تولدمه، باورم نمیشه که سال پیش اینقدر زود گذشت. وقتی به ۳۶۵ روزی که گذشت نگاه میکنم، توی دل همشون یه سری اتفاقات میبینم که منو بد شکوندن اما در کنارش یه سری اتفاقات هم میبینم که بابت شون هنوز هم که هنوزه لبخند روی لبامه، توی این ۳۶۵ روز یه سری آدما میبینم که چقدر برای زندگیم سم بودن و مجبور شدم که حذفشون کنم اما یه سری آدما هم میبینم که باعث رشد من میشدن و من دوستی هام رو با اونها بیشتر کردم، همینطور یه سری هدف ها رو هم میبینم که بهشون رسیدم و یه سری هدف ها رو هم میبینم که هنوز در اونها موفق نشدم و قراره توی سال جدید زندگیم به سمتشون حرکت کنم. تموم این ۳۶۵ روز برای من مثل درسه، این درس به من میگه که زندگی بالا و پایین داره، زندگی دره و قله داره، گاهی وقتا توی دره ای و گاهی وقتا هم توی قله ای. مهم اینه وقتی توی دره ای برنامه بچینی تا به قله برسی و وقتی توی قله ای برنامه بچینی تا قله های دیگه زندگی رو هم فتح کنی.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

امروز تولدمه و تولدم برای من یه روز قشنگه! نه برای اینکه برام تولد میگیرن و کادو میگیرن و کلی مورد توجه قرار میگیرم، برای اینکه یه سال بزرگتر میشم و یه سال به تجربه هام توی این دنیا اضافه میشه. آدم هر چی با تجربه تر بشه میتونی زندگی رو قشنگ تر زندگی کنه و من میخوام کوله باری از تجربه بشم تا بتونم به معنای حقیقی زندگی دست پیدا کنم و همچنین بتونم لذت فراوانی از نعمت زندگی ببرم. درسته با هر بار تولدم یه سال به سال های عمرم اضافه میشه اما من به این وقتی در کنارش اون همه تجربه های خاص و منحصر به فرد در زندگیم به دست میارم توجهی ندارم.

 

تولد یه اتفاق قشنگه، یه اتفاق خاص که نباید سرسری ازش بگذری. امروز تولدمه و من برای تولدم کلی برنامه دارم. دوست دارم برم پیش دوستام و باهاشون کلی خوش بگذرونم، دوست دارم به تموم آدمای مهم زندگیم بگم که دوستشون دارم، دوست دارم برم تموم اون جاهایی که همیشه میخواستم برم، دوست دارم همون چیزی که همیشه میخواستم رو برای خودم هدیه بخرم و دوست دارم بارها و بارها به خودم بگم که عاشقتم. من میخوام که روز تولدم پر از حس قشنگ باشه و این کارایی که گفتم بمب انرژی و انگیزه هستند پس حتما انجامشون میدم.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

امروز خاص ترین، قشنگ ترین، باحال ترین، بانمک ترین، زیباترین، لذت بخش ترین، ناناز ترین، عزیزترین، فوق العاده ترین و بهترین روز زندگیمه، امروز تولدمههه. تموم سلول های بدنم دارن توی بدنم قر مدیدن، تک تک رگها و مویرگ های بدنم اونقدر پیچ و تابش دادن که الان به هم گره خوردن، خودم اونقدر قر دادم که تک تک اعضای بدنم به حرف اومدن و گفتن غلط کردیم قسمتی از بدن تو شدیم. تولدم یه دنیا مبارک باشه، یه دنیا عشق، یه دنیا حس خوب، یه دنبال لذت و آرامش برای خودم توی این روز آرزو میکنم. کاش همیشه بخندم و کاش همیشه پر از حس انرژی باشم.

 

خواستم بدونم جیگرتر از من هم توی زندگیتون سراغ دارین؟ قطعا نه و اگه هم آدم جیگری باشه به جیگری من نمیرسه پس حالا که من جیگرترین آدم زندگیتونم بدویین بیان خاص ترین اتفاق زندگیم رو بهم تبریک بگین. امروز تولدمه، خیلی خوشحالم و خیلی دوست دارم جمله تولدت مبارک رو بشنوم پس حالا که جیگرتون اینقدر مشتاقه که این جمله رو ازتون بشنوه خساست نکنین و بیاین بهش تبریک بگین. فقط نوبتی بیاین که ازدحام نشه.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

تولدم مبارک باشه. امروز که تولدمه میخوام فقط برای خودم آروزهای قشنگ کنم. خدایا، میشه خواسته هام رو برآورده کنی؟ میشه منو به تموم چیزایی که میخوام برسونی؟ میشه زندگیمو پر از آدمایی کنی که دوستشون دارم؟ میشه منو غرق در اتفاقات لذت بخش و شادی آفرین کنی؟ میشه همیشه دستت توی دستام باشه تا هیچوقت نترسم و به سمت هدفام برم؟ میشه اونقدر اتفاقای خوب وارد زندگیم کنی که تموم خستگی هام برای اتفاقای بد یادم بره؟ خدایا، میشه این آرزوهام رو توی روز تولدم برام برآورده کنی؟

 

خدا جونم خیلی دوستت دارم، مرسی که یه بار دیگه هم فرصت این رو دادی تا تولدم رو جشن بگیرم و یه سال دیگه رو هم شروع کنم. نمیدونم توفیق این رو دارم که در سال جدید باز هم توی این دنیا بمونم و لذت زندگی رو بچشم یا نه اما خدایا حتی اگه همین چند لحظه دیگه هم بخوای منو پیش خودت ببری گله ای ندارم چون اونقدر به من دلیل برای شکرگزاری دادی که تا همین جا هم به خاطرشون کلی احساس خوشبختی میکنم  و همین احساس برای من از زندگی ای که بهم دادی کافیه.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

خدا جونم، تو هم امروز با یه اتفاق فوق العاده قشنگ تولدم رو بهم تبریک بگو. امروز تولدمه و خیلی ها بهم تبریک گفتن اما میخوام خدا جونم که همیشه حواسش بهم هست و همیشه مراقبمه بهم با یه اتفاق خاص که مدت ها قراره به یادم بمونه این روز رو بهم تبریک بگه. آهای خدای مهربون، منتظرما، بنده ات رو چشم به انتظار نذاری و یه اتفاق زیبا بهش هدیه بدی. کلی مرسی.

 

امروز تولدمه، خب که چی؟ اتفاق خاصی افتاده؟ فقط یه روز نحس مثل تموم روزهای نحس دیگه قرار پشت سر گذاشته بشه، همین. هنوز اگه به بطن این روز نگاه کنی میبینی از بقیه روزها هم نحس تره چون یه سال به عمرت اضافه میشه و همینجور توی مسیر زندگی یه قدم بیشتر به سمت مرگ بر میداری. البته برای من باعث خوشحالیه که هر چی زودتر به مرگ نزدیک تر بشم اما خواستم بگم که تولد اونقدرا هم جای خوشحالی نداره چون ما توی دنیایی اومدیم که خوشحالی تنها یه کلاهه بزرگه که سر خودمون میذاریم و باهاش نمیخوایم واقعیت ها رو ببینیم.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

امروز تولدمه، خدایا پس روز مرگم کی فرا میرسه؟ کی قراره بمیرم؟ کی قراره به جای متن تبریک تولد، متن تسلیت و خدا رحمتم کنه برام بنویسن و توی استوری هاشون بذارن؟ خدایا وقتی لبریز از غم میشی، دیگه تولد برات معنایی نداره، فقط منتظر روزی هستی که بمیری چون اون روز هست که روز خوشحالیته. خدایا، اون روز رو زودتر سر برسون. آمین.

 

امروز تولدمه اما نه لبخندی به لب دارم و نه خوشحالم، انگار که این روز هم مثل تموم روزهای زندگیم کسل کننده و خسته کننده شده، انگار که برام هیچ فرقی نداره روزها یکی پس از دیگری بگذرن و عمرم همینطور آروم آروم به خط پایان نزدیک و نزدیک تر بشه. وقتی زندگی برام معنایی نداره، وقتی نفس کشیدنم برام معنایی نداره، چطور توقع داری که تولد برام معنا داشته باشه؟ تولدم هم یه روز پر از حس بد و منفیه که قراره پشت سر بذارمش، مثل تموم روزای لعنتی که پشت سر هم تکرار میشن و هر روز عذاب منو بیشتر میکنن.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

امروز تولدمه اما هیچ هیجان و انگیزه ای ندارم. تولد وقتی قشنگه که دورت پر از آدم باشه، تولد وقتی قشنگه که بدونی بعضی ها این روز رو یادشونه و خیلی وقت بوده که منتظر بودن تا سر برسه و بیان بهت تبریک بگن، این هاست که روز تولد رو قشنگ میکنه و منی که اینارو ندارم، هیچوقت برای تولدم خوشحالی نمیکنم چون اصلا هیجان و انگیزه ای بابتش ندارم. آدمی که تنهاست، تنها شریک و همدش تنهاییه و وقتی هم که میخواد برای خودش تولد بگیره حتی همون تنهایی هم ولش میکنه و میره و اون موقع حسی بدتر از تنهایی به سراغش میاد.

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی