استیکر نام ها

عکس نوشته ، عکس پروفایل ، تعبیر خواب ، طراحی اسم

متن عشق عمه به برادرزاده پسر و دختر

دوشنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۰۷:۲۳ ب.ظ

برای عمه ها داشتن برادر زاده همان فرزند خود است. عشق واقعی و خالصانه و بی ریا تنها گوشه ای از محبت هایی است که عمه ها به برادر زاده می کنند. شاید اگر هر کدام از شما برادر زاده داشته باشید این احساس را درک کنید.

اگر شما برای مناسبت های مختلف می خواهید عشق واقعی خود را بیان جمله ای به برادر زاده خود ابراز کنید اینجا دقیقا جایی است که می توانید متن مناسب خود را بیابید.

این مطالب خواندنی و زیبا به قلم عزیزانی جمع آوری شده است که خودشان برادرزاده اند و یا برادرزاده دارند که در هر جمله از آن ها می توان عشق را دریافت. حال در زیر به جمله هایی که در اختیارتان گذاشته ایم توجه کنید و از خواندنش لذت ببرید.

متن هایی که برای بیان عشق عمه به برادر زاده دختر و پسر جمع آوری می شوند حاوی مضامین زیبا و پر محتوا هستند که می توانید برای بیان احساس واقعی خود آن ها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و یا اینکه برا برادرزاده خود ارسال کنید.قطعا افراد به سمت جملاتی کشیده می شوند که محتوای عاشقانه داشته باشد و گویای حس قلبی افراد باشد.

از اینکه عشق عمه به برادرزاده یک عشق عمیق و واقعی است شکی نیست اما مشکل اینجاست که بیشتر افراد قادر به ابراز واقعی این عشق نیستند. متن های پیش رو با قلم زیبایی نگارش شده اند و اگر ان ها را مطالعه کنید خواهید دید که چقدر با احساس شما نزدیک هستند.

 

پس با خیال راحت از این متن ها و مضامین زیبا برای ابراز احساسات خود استفاده کنید.

 

عشق به برادر زاده

شاید جزء اولین عشق های هستی نباشد

اما قطعا خالصانه و زیباست

یک عشق واقعی ست

در ذهنم به دنبال کلماتی می گشتم که جمعشان ببندم و حسم را بیان کنم

اما هر چه گشتم عشق و دوست داشتن و زیباترین و بی نظیر و این جور کلمات بودند. هر جا نگاه می کنم تکرار شده اند و کسی راست و درستش را تشخیص نمی دهد.

مردد شدم نکند من هم از این جملات استفاده کنم و تو بپنداری که واقعی نیستند. امروز فقط می گویم شاید بعدها که بزرگتر شدی و خودت عمه شدی بفهمی که تنها جایی که کلمات عاشقانه واقعی هستند همین جاست.

زیبای عمه  با آمدن تو بود که من طعم یک اتفاق شیرین در زندگی را چشیدم. برایت بهترین ها را آرزومندم.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

وقتی خبر آمدن برادر زاده ی عزیزم را شنیدم خوشبختی شکل دیگری به خود گرفت. من دیگر آن دختر ناامید نبودم که خسته از همه در گوشه ای کز کرده باشم. من برای اولین بار طعم عمه شدن را چشیدم حس کردم که اتفاق های خوب قرار است بیفتد. آن روز درد عجیبی را در قلبم حس کردم درد دوست داشتن موجودی تازه

انسانی پاک و دوست داشتنی

آن روز من با همه ی ناامیدی ها قطع رابطه کردم و به واسطه ی آمدن عزیزی جشن شکرگزاری سر دادم.

خوشحالم که با آمدنت نور امید در قلبم را روشن کردی و راه امیدواری را برایم هموار.

 

جانان عمه

من در تو معنا پیدا کردم

عشق خالصانه و صادقانه ام را پذیرا باش

و باور کن که هر چه به زبان می آورم خواسته ی قلبیم است.

با نگاه کردن به چشم ها و حرکت های زیبایت

یاد خاطرات دوران کودکی خود و برادرم می افتم

من در هر کلامی که از تو به زبان می آورم پر از شور و نشاط می شوم

پیوندی که بین من و توست یک پیوند خونی ساده نیست این پیوند از عشق هم والاتر است.

به راستی که محبت عمه به برادر زاده چیزی کمتر از محبت مادری ندارد و قرار است یک عمر در کنار برادر زاده هایش خاطرات شیرین و ماندگاری ثبت کنند.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

برادر زاده ی عزیزتر از جانم

به تو که می نگرم

شیطنت های برادرم را به یاد می آورم

دوران شیرین و طلایی کودکیمان را

من با ادم تو بود که شوق را بار دیگر در چشمان برادرم دید و حس جوانی را در نگاهش لمس کردم

عزیز قلبم

تو بی شک زیباترین و بهترین هدیه ای هستی که خداوند به ما عطا کرد و ما را لایق داشتنش دانست. همه ی ما برای شکوفا کردن و رشدت نهایت تلاشمان را خواهیم کرد.

امیدوارم زیر سایه ی پدر و مادرت طعم شیرین آرزوهایت را بچشی.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

عزیز دل عمه

وصف حالم ناگفتنیست

دل بی قرارم هر لحظه وجود تو را نفس می کشد

چقدر این حس داشتنت زیباست

حسی که با پیوند قلب هایمان شروع شد و در هم تنیده شد

نازنین عمه، برایم افتخاری والاتر از این نیست که برادرزاده ای چون تو دارم که به خوبی توانسته است درس مهربانی و انسانیت را یاد بگیرد و آن را سرلوحه ی زندگی خودش قرار دهد. برایت بهترین ها را آرزومندم و امیدوارم هر روزت بهتر از روز قبل باشد.

فراموش نکن که هرجا و هر زمانی که احساس ناامیدی و خستگی کردی عمه ات با جان و دل دستت را می گیرد دوستت دارم و این تنها جمله ایست که هیچوقت از گفتنش به تو خسته نخواهم شد.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

برادر زاده ام

جان ناقابلی دارم که اگر پیش بیاید فدایت می کنم

این فاصله های لعنتی فرصت دیدنت را از من گرفته است. اما جملات و کلمات هر لحظه برای تقدیم به تو نازنین خود جوش حاضرند. با این جملاتم به گوشت می رسانم که امیدوارم هر کجا که هستی موفق و سربلند باشی و به تمام آرزوها و هدف هایت برسی. چون تنها چیزی که من را از ته دل خوشحال می کند خبر پیروزی و موفقیت توست. خبر موفقیتت به من شور و نشاط زندگی می بخشد و هیچ شک ندارم که تو در رسیدن به آرزوهایت دست از تلاش نخواهی کشید. من به تو و خواسته هایت اعتماد کامل دارم و از هر تلاشی برای رسیدن به خواسته هایت دریغ نخواهم کرد.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

برادر زاده ی عزیزم

تو همانند مرواریدی در صدف برایم زیبا و خاص هستی

با داشتن تو ماهی های محبوس احساسم در تنگ بلورین به سان پرندگان آزاد هستند.

آن هنگام که لب به سخن می گشایی و اسم عمه را به زبان می آوری

بی شک زیباترین لحظه ی جهان است.

صدای زیبای تو موسیقی روحم است وقتی که حرف می زنی

کلام دلنشینت جوهر آرامش است که بخت خفته ی زمانه را هر دم بیدار می کند.

عشق جان برایم بمان و همینگونه زیبایی و مهربانیت را به رخم بکش. من از تمام هستی سهمم را که چشمان و لبخند زیبای توست گرفته ام.

خدایا شکرت.

عشق عمه به برادرزاده متن با عکس

متن های کوتاه و زیبا درباره عشق عمه به برادر زاده

عشق به برادر زاده از طرف عمه یک چیز خاص و وصف نشدنی است و اگر بخواهیم برای این عشق مصداقی بیاوریم تقریبا چیزی کمتر از عشق مادری ندارد. خواهر و برادر جزء انسان های خاص در زندگی هر فردی هستند و قطعا خواهر زاده و برادرزاده هم بیشتر از والدینشان خاص هستند.

قطعا همه ما وقتی خبر بچه دار شدن برادر خود را شنیده ایم  اسک شوق ریخته ایم و از همان لحظه عشق برادر زاده در قلبمان ریشه کرده ایت و روز شماری کرده ایم تا این عشق را در آغوش بکشیم.

در زیر برای بیان عشق عمه به برادرزاده متن هایی را گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد پسند شما واقع شود.

جان و جانانم

برادرزاده ی شیرینم

تو حتی از گل هم زیباتری

برای همین است که با تولدت تمام گل های جهان گله مند شدند

ببین چقدر نزد خدا قرب و منزلت داشته ای که تو را با گل ها سرشته است .

من با آمدن تو دردهایم را فراموش کردم

و روزهای پیش رویم رنگ و بوی دیگری خواهند گرفت

دوست دار تو عمه

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

برادر زاده عزیزم

قطعا اگر نقاش چیره دستی بودم

تو را تا جاوید به زیباترین تابلوهایم نقش می بستم

حتی از نوازنده ای بودم تو را زیباترین نت ها می نواختم

تو را بیشتر از شب های سرد و تاریک تنهایی ام دوست دارم

تو را همانند طلوع زیبای آفتاب می پرستم

فرقی نمی کند کجا باشم و تو کجایی

مهم این است که بی ریا دوستت دارم.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

پاره ی تنم

چقدر خوب شد که تو به دنیا آمدی

و چقدر خوب شد که من مزه ی عمه شدن را چشیدم

برای رسیدن به اوج آروزهایت دعا می کنم

و تکرار موفقیت هایت را آرزومندم.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

عزیز جانم

برادر زاده ی مهربانم

برای تو مهر و محبت من تمام نشدنی است

و همیشه و همه حال دوستت دارم و در سختی ها و خوشی ها کنارت خواهم ماند.

هیچ وقت در زندگیت احساس تنهایی نکن چون تو عمه ای داری که مانند کوه پشتت است.

تو برای من جایگاه ویژه ای داری منظور از ویژه بودن پیوند خونی نیست بلکه تپش قلبم است که هر لحظه با یاد و نام تو جان دوباره می گیرد‌

برای رسیدنت به خوشی ها و بهره مندی از زیبایی هر کاری بتوانم برایت می کنم.

 این عشق و دوست داشتنم وصف ناپذیر است و واژه ای نیست که وصف حالم را بکند وقتی به این فکر می کنم که عزیزی چون تو دارم.

 

نور چشم برادرم

برادر زاده ی شیرینم

از اینکه با آمدنت همچون چراغی خانه ی قلبمان را روشن کردی سپاسگذارم.

از خداوند می خواهم

که هر لحظه حافظ جانت باشد

 و در همه حال یار و یاورت باشد

از خدا می خواهم که چرخ دنیا به کامت بچرخد و هیچوقت طعم زشتی و تباهی را نچشی.

تو زینب بخش دل هایمان شدی و عشقی به ما بخشیدی که باور نمی کردیم قلبمان گنجایشش را داشته باشد. ولی تو تمام معادلات را بر هم زدی و ثابت کردی که اگر کسی باشد که لایق دوست داشتن و عشق ورزیدن باشد قلب هم به همان میزان گنجایش پیدا می کند.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

برادرزاده ی شیرینم

روز تولد تو معراج تمام زیبایی ها بود و من در آن روز متوجه شگفتی ها و زیبایی ها شدم. کسی را که در رویا به دنبالش می گشتم را در واقعیت یافتم. آرام جانم همیشه لبخند بزن چون چرخ دنیا بر روی لبخندهای تو می چرخد.

مواظب خودت باش ای زلال تر از آب چشمه

دوست داشتن تو بهترین دارایی برای من است و برای اینکه لبخند به لب داشته باشی تمام زمین و زمان را به هم میدوزم

چون این لبخند توست که بهترین هدیه برایم است و این حس زیباست که گاه مرا به پرواز در می آورد.

و در نهایت این حس زیبای داشتنت را می پرستم تا بی نهایت

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

عزیز دل عمه

یک لحظه دنیای قبل از تو را تصور کردم

دنیایی خالی و تاریک

بی عشق

و بدون احساس

همه چیز پوچ و بی معنی

و اینگونه بود که با آمدن تو آسمان زندگیم پر از ستاره شد.

جان و جهانم برادرزاده ام دوستت دارم.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

برادرزاده جان

وقتی که خبر عمه شدن را به من دادند

برای یک لحظه نفس هایم بند شد

اصلا یادم نبود که چطور باید نفس بکشم

تو جهانم را به حرکت در آوردی

بدون تو منی وجود ندارد

چون برای جانم، نفسی

عشق عمه شاید شاعر خوبی برای بیان احساسم نباشم اما هر چه می گویم از قلبم نشات می گیرد. پس این را بدان که شاید زبانم از وصف احساسم قاصر باشم اما تپیدن قلبم برای تو هیچ وقت قابل انکار نیست.

⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔⇔

عزیز دل عمه

دوست داشتنی من

از وقتی که تو در قلبم جای گرفتی

دیگر دلتنگی معنایی ندارد

هر وقت دلتنگت می شوم

دستم را روی قلبم می گذارم

و با هر تپیدنش قربانت می شود.

از تو ممنونم که قلبم را قابل دانستی و آن را مامن خود کردی.

آرامش جانم برادرزاده ی مهربانم برای رسیدن به سقف آرزوهایت از هر تلاشی دریغ نکن چون مطمئن هستم که قدرت انجام هر کاری را داری.

 

پسر/ دختر برادرم امروز من دوباره احساس کردم که خواهر یا برادر دیگری دارم. من دوباره با وجود تو کلید خوشبختی را یافتم. وقتی برادرم را می بینم که پدر شده من احساس می کنم که یک برادر یا یک خواهر دیگر دارم.

همه آنچه که در زندگی بدان نیاز داشتم یک برادرزاده بود که به لطف خدا صاحبش شدیم و قرار است تا ابد خوش و خرم کنارمان باشد. بعد از این موفقیت و سربلندی تو را در صدر آرزوهایم قرار می دهم و می خواهم این را بدانی که عمه ات در تمام مراحل زندگی کنارت خواهد ماند و یاری دهنده ات خواهد بود.

نظرات: (۰) کامنت خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی